1. تمرکز بر مخاطب:

2. پویایی در ارائه:

3. رعایت زمان:

4. استفاده از شواهد و اطلاعات:

5. تعامل با مخاطبان:

نبایدها در ایجاد Pitch Deck:

1. اجتناب از اطلاعات اضافی:

2. جلب توجه اضافی:

3. عدم رعایت استانداردها:

4. اجتناب از جزئیات فنی:

5. عدم تاکید بر نقاط مهم:

نکات اضافی:

با اجرای این نکات و رعایت ها و نبایدها، می‌توانید Pitch Deck قابل توجه و جلب‌کننده‌ای را ایجاد کنید که موجب جذب سرمایه‌گذاران و پیشرفت تجاری شما خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *